Sunday, May 17, 2009

tMdga MedSi..


ari nie aku g tmdga tuk medsi. lpsn matrik... fuh..ramai tul nk jadi ckgu rasa cam susah nk dpt, tp tu entah ler kalu ada rezeki dapat kalu tak dak sedih tuuu... hwuaw...hwuaw...
minat nk jadi ckgu tp kalu x kesampaian kena kuburk lerrrr...
mtk gak tuk interview maktab...6t tgk ler cam ne result dia..
mtk2 dpt....
soklan y tnya waktu medsi...:
  1. pasal diri kita(biodata diri, pembljrn....)
  2. minat knape nk jd ckgu...
  3. ape kriteria tuk jadi ckgu (lam english ah...y soklan laen melayu)
  4. mahu tak kalu dtawark jwtn lain cam peguam, engneer, dktr ke? selain ckgu ah...
  5. kalu jd ckgu apa yg awak nk lakuk...?
  6. tahu ke tak bhwa skrg ckgu bkn lg balik awal tp sampai mlm...sanggup x???
pahtu ada lg kot tp x ingat ah...
cam tu je ler y aku pnyer...
x tau y laen2 tuuuuuuuuu...
y menteri smua tu x tnya pun...lg ah kalu dasar2 apa tu entah x dak pun...
so jgn gabra ah...releks jwb jee...
aku pun hentam gak, tambah2 bi lg....

p/s penting: bwk slip sem 1 tuk matrik ek...dia tgk ah wei..jgn lpa,6t susah plak....
muet, spm.....

cayok ah sape y kna tmdga lg tu ek...wak y terbaik ah...
alhamdulillah ah aku dah lps...he...he...


p/s:maaf ah gna perkataan aku...

No comments: