Sunday, October 18, 2009

idup inie...


arie nie byk y aku dpt tau...
bahawa aku byk kekurangan dalam ilmu agama...
masih jahil lagi...
smpai x terjawab persoalan seorang adik y non-muslim inie...
aku x pernah nk pk pon...
selama nie..
aduhaiiiiiiiiiii.........ya ALLAH...jauh nyer aku...

arie nie jgak...
aku byk belajar psal kehidupan...
bersembang dengan kawan2x...
bahawa lelaki x mudah d percayai...
lelaki hanya suka mempermainkan perempuan...
begitu juga sebalik nyer...
byk benda sekarang y pelik tp benar...

y aku tau istilah couple memang sinonim skang...
tak kira dia kos ape pon...
kadang3x aku respect budak agama...
tp bler aku tau diorang couple gak..
pelik plak jd nyer..
tp..
y pasti semua manusia biasa..
punyai naluri manusia y sama...
jd x leh salahk sape2x...
aku mohon dan berdoa agar aku x terjebak dgn senua benda nie...
AMIN...

bagi y bercinta...
aku x tau nk cakap apa...
bg y bercouple...
aku x tau nk bgtau apa...
apa2x pon..
pk ler apa y terbaik tuk korang...
aku pon x sempurna gak...

No comments: